Όροι και Προϋποθέσεις

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ

Το συμβόλαιό μας
Όλες οι παραγγελίες και τα αιτήματα συνδρομής που λαμβάνονται αποτελούν προσφορά αγοράς και υπόκεινται σε αποδοχή από την THE SECRET GARDEN και οποιονδήποτε από το προσωπικό της. Διατηρούμε το δικαίωμα, κατά την κρίση μας, να απορρίψουμε οποιαδήποτε παραγγελία χωρίς να αιτιολογήσουμε. Σε περίπτωση απόρριψης, θα επιστρέψουμε ή θα ακυρώσουμε οποιεσδήποτε πληρωμές λάβαμε πλήρως, μέσω του τρόπου πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε για την υποβολή της παραγγελίας. Η αποδοχή της προσφοράς σας και η ολοκλήρωση της μεταξύ μας σύμβασης πραγματοποιείται μόνο όταν ξεκινήσουμε την επεξεργασία της παραγγελίας σας.

Ημερομηνίες παράδοσης
Ως μέρος της διαδικασίας ολοκλήρωσης αγοράς σε αυτόν τον ιστότοπο, θα μπορείτε να επιλέξετε την ημερομηνία παράδοσης της πρώτης σας παραγγελίας, είτε αυτή η παράδοση είναι μέρος μιας συνδρομής είτε μιας εφάπαξ παραγγελίας. Θα μπορείτε επίσης να επιλέξετε τη συχνότητα επανάληψης (σε περίπτωση συνδρομής). Θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να ικανοποιήσουμε την επιλογή σας, αλλά αυτό δεν είναι εγγυημένο.

Αλλαγές στην παραγγελία σας
Εάν επιθυμείτε να τροποποιήσετε την παραγγελία ή τη συνδρομή σας, επικοινωνήστε με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών στο info@secretgarden.gr. Θα κάνουμε πάντα ό,τι καλύτερο μπορούμε για να πραγματοποιήσουμε αλλαγές της τελευταίας στιγμής για εσάς, αλλά μπορούμε να εγγυηθούμε μόνο αλλαγές (συμπεριλαμβανομένης της διεύθυνσης παράδοσης και του μηνύματος της δωροκάρτας) το αργότερο 24 εργάσιμες ώρες πριν από την παραγωγή και αποστολή της παραγγελίας σας.

Ακυρώσεις παραγγελιών
Μπορείτε να ακυρώσετε μεμονωμένες παραγγελίες το αργότερο 24 εργάσιμες ώρες πριν από την ημερομηνία παράδοσης που ζητήσατε. Σε αυτές τις περιπτώσεις, θα πραγματοποιηθεί πλήρης επιστροφή χρημάτων. Εάν δοθεί μικρότερη περίοδος ειδοποίησης, θα πραγματοποιήσουμε επιστροφή χρημάτων μόνο εάν δεν έχουμε παραγγείλει τα λουλούδια που χρειάζονται για την παραγγελία σας ή εάν δεν έχουμε ξεκινήσει την προετοιμασία της παραγγελίας σας τη στιγμή που δίνεται η ειδοποίηση. Δεν μπορούμε να δεχτούμε ακυρώσεις για παραγγελίες της επόμενης ημέρας ή της ίδιας ημέρας.

Αναστολή ή ακύρωση της συνδρομής σας
Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε τη συνδρομή σας, επικοινωνήστε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών στο info@secretgarden.gr. Μπορείτε να αναστείλετε ή να ακυρώσετε μια συνδρομή ανά πάσα στιγμή δίνοντας ειδοποίηση τουλάχιστον 24 ώρες πριν από οποιαδήποτε καθορισμένη ημερομηνία παράδοσης στο πρόγραμμα συνδρομής σας. Εφόσον μας έχετε δώσει την καθορισμένη ειδοποίηση, η αναστολή ή η ακύρωση θα ισχύσει χωρίς χρέωση. Σε τέτοιες περιπτώσεις, εάν η κάρτα σας έχει ήδη χρεωθεί, θα σας επιστρέψουμε πλήρως τα χρήματα. Σε περίπτωση που ληφθεί ειδοποίηση μετά από αυτό το χρονικό διάστημα και δεν μπορέσαμε να κάνουμε τις ζητούμενες αλλαγές, σημειώστε ότι θα λάβετε και θα χρεωθείτε για την επόμενη παράδοσή σας (καθώς θα έχουμε ήδη αρχίσει να κόβουμε τα λουλούδια σας), αλλά η οδηγία αναστολής θα πάρει μόνο εφέ για τον αριθμό των φορών που επιλέγετε, εκτός εάν ληφθεί αίτημα ακύρωσης.

Τιμές συνδρομής
Η τιμή για κάθε παραγγελία εντός μιας συνδρομής είναι η τιμή τη στιγμή που δημιουργείται μια συνδρομή. Διατηρούμε το δικαίωμα, κατά την απόλυτη διακριτική μας ευχέρεια, να αυξήσουμε τις τιμές μας ανά πάσα στιγμή για λόγους που περιλαμβάνουν, αλλά δεν περιορίζονται σε, αυξήσεις τιμών από τους προμηθευτές και τους συνεργάτες μας. Εάν αυξήσουμε τις τιμές μας, θα ειδοποιήσουμε τους συνδρομητές μας τουλάχιστον 7 ημέρες πριν από την επόμενη παράδοσή τους και θα παρέχουμε τη δυνατότητα να ακυρώσουν τη συνδρομή σας δωρεάν. Εάν δεν λάβουμε καμία επικοινωνία από εσάς 24 εργάσιμες ώρες πριν από την ημερομηνία παράδοσης που ζητήσατε, θα υποθέσουμε ότι οι αλλαγές γίνονται αποδεκτές από εσάς και η παραγγελία σας θα προχωρήσει όπως τροποποιήθηκε.

Μέθοδοι πληρωμής
Δεχόμαστε πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες American Express, Visa, MasterCard.

Για όλες τις συνδρομές, η πιστωτική ή η χρεωστική σας κάρτα θα χρεωθεί στο ταμείο για την πλήρη μηνιαία συνδρομή σας. Για τις επόμενες παραδόσεις, θα χρεώνεστε σε επαναλαμβανόμενη βάση κάθε εβδομάδα κατά τη διάρκεια της οποίας έχει προγραμματιστεί η παράδοση. Το ποσό που θα χρεωθεί η κάρτα σας σε οποιαδήποτε δεδομένη εβδομάδα θα είναι η αξία των παραγγελιών σας για τη συγκεκριμένη εβδομάδα, με την επιφύλαξη τυχόν αλλαγών που σας έχουν γνωστοποιηθεί προηγουμένως όπως παραπάνω.

Ποτέ δεν αποθηκεύουμε ούτε έχουμε πρόσβαση στα στοιχεία της πιστωτικής ή χρεωστικής σας κάρτας.

Οι εναλλακτικοί τρόποι πληρωμής είναι είτε τραπεζική κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας είτε μέσω πληρωμής κατά την παράδοση είτε με μετρητά είτε με pos.

ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ Φ.Π.Α.

Όλες οι τιμές για παράδοση ή παραλαβή συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ στην τρέχουσα τιμή, εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά.

Η παράδοση είναι δωρεάν σε όλη την περιοχή της Αττικής, εάν το συνολικό ποσό της παραγγελίας είναι πάνω από 20 ευρώ. Εάν υπάρχει περιοχή που δεν καλύπτουμε εμείς ή οι συνεργάτες μας για παράδοση, θα σας ενημερώσουμε τις πρώτες 36 ώρες και θα σας ενημερώσουμε εάν υπάρχει κάποια επιπλέον χρέωση ή εάν είμαστε σε θέση να ολοκληρώσουμε την παραγγελία σας.

Η παράδοση θα γίνει στη διεύθυνση που έχετε καθορίσει όταν κάνετε την παραγγελία σας στον ιστότοπο. Διατηρούμε το δικαίωμα να περιορίσουμε τις παραδόσεις σε ορισμένες περιοχές, και αυτό περιλαμβάνει το δικαίωμα να εξαλείψουμε ορισμένους τομείς από το χρονοδιάγραμμα παράδοσης.

Σε περίπτωση που τα αγαθά που σας παραδόθηκαν είναι ελλιπή ή περιλαμβάνουν λανθασμένα προϊόντα, πρέπει να μας ενημερώσετε εντός 72 εργάσιμων ωρών από την αναμενόμενη ημερομηνία παράδοσής σας. Δεν θα χρεωθείτε για τυχόν εσφαλμένα αγαθά ή αγαθά που δεν έχετε λάβει. Σε κάθε περίπτωση η ευθύνη μας θα περιορίζεται στην τιμή των αγαθών που δεν παραδόθηκαν ή παραδόθηκαν λανθασμένα και στο κόστος παράδοσης.

Καταβάλλουμε μεγάλη προσπάθεια ώστε οι παραδόσεις να γίνονται εντός της καθορισμένης ημέρας παράδοσης και, κατά συνέπεια, είναι δική σας ευθύνη να διασφαλίσετε ότι ένα κατάλληλο άτομο είναι διαθέσιμο στη διεύθυνση παράδοσης ανά πάσα στιγμή κατά τη διάρκεια του χρόνου παράδοσης. Μπορεί να ζητήσουμε από ένα κατάλληλο άτομο να υπογράψει για τα εμπορεύματα κατά την παράδοση. Εάν δεν υπάρχει κανένας διαθέσιμος για να παραλάβει την παραγγελία, η παραγγελία θα επιστραφεί στην αποθήκη μας και η ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών θα επικοινωνήσει μαζί σας για να διευθετήσει εκ νέου την παράδοση.

Λάβετε υπόψη ότι οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες ή άλλα γεγονότα εκτός του εύλογου ελέγχου μας ενδέχεται να έχουν ως αποτέλεσμα την περιστασιακή καθυστέρηση ή ακύρωση της παράδοσης. Εάν συμβαίνει αυτό, θα προσπαθήσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό, προκειμένου να προγραμματίσουμε εκ νέου την ημερομηνία παράδοσής σας. Σε κάθε περίπτωση, η ευθύνη μας απέναντί σας θα περιοριστεί στην τιμή των αγαθών που δεν παραδόθηκαν και στο κόστος παράδοσης.

Σε περίπτωση που δεν είστε παρόντες για την παράδοσή σας, δικαιούμαστε να σας χρεώσουμε πλήρως για ένα ποσό ίσο με την τιμή των ευπαθών αντικειμένων που περιέχονται στην παραγγελία σας και το κόστος παράδοσης.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Στόχος μας είναι να ευχαριστήσουμε τους πελάτες μας, παραδίδοντας φρέσκα λουλούδια, σε άριστη κατάσταση, στην ώρα τους.

Φρεσκάδα και ζημιά
Οι παραγγελίες λουλουδιών μας θα αποστέλλονται συχνά σε μορφή μπουμπουκιού που σημαίνει ότι θα διαρκέσουν περισσότερο στον παραλήπτη. Ενώ τα λουλούδια μας συσκευάζονται προσεκτικά για να διασφαλίσουμε ότι θα φτάνουν τόσο φρέσκα και όμορφα όσο όταν μας άφησαν, σε ορισμένες περιπτώσεις (και για λόγους που δεν ελέγχουμε) μπορεί να καταστραφούν κατά τη μεταφορά. Εάν λάβετε λουλούδια που δεν φαίνονται φρέσκα ή είναι κατεστραμμένα, επικοινωνήστε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών στο info@secretgarden.gr για να μας ενημερώσετε.

Εάν τα λουλούδια δεν πληρούν τις υψηλές προδιαγραφές που έχουμε θέσει, θα σας δώσουμε την επιλογή μιας δωρεάν αντικατάστασης στην επόμενη διαθέσιμη ημερομηνία παράδοσης ή επιστροφή χρημάτων. Λάβετε υπόψη ότι θα χρειαστεί να μας στείλετε με email μια φωτογραφία των κακής ποιότητας ή κατεστραμμένων λουλουδιών εντός 24 ωρών από την παραλαβή, προκειμένου να δικαιούστε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση. Εάν σας προσφέρουμε επιστροφή χρημάτων, θα σας επιστρέψουμε ολόκληρο το ποσό εντός 3 εργάσιμων ημερών. Λάβετε υπόψη ότι οι τράπεζες ενδέχεται να χρειαστούν επιπλέον 3-5 ημέρες για να επιστρέψουν το ποσό στην κάρτα σας. Αυτό δεν θίγει τα θεσμοθετημένα δικαιώματά σας σχετικά με κατεστραμμένα, ελαττωματικά ή εσφαλμένα παραδοθέντα αγαθά.

IΕάν έχετε παραγγείλει αξεσουάρ από εμάς και δεν είστε ευχαριστημένοι με την κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκαν, επικοινωνήστε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών στο info@sescretgarden.gr για να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε.

Μη παράδοση
Ενώ λαμβάνουμε όλα τα κατάλληλα μέτρα για να βεβαιωθούμε ότι τα λουλούδια μας παραδίδονται, μερικές φορές συμβαίνουν λάθη. Εάν δεν παραδώσουμε την παραγγελία σας (δηλαδή εάν τα λουλούδια σας δεν έχουν φτάσει την προβλεπόμενη ημερομηνία παράδοσης) είτε θα σας στείλουμε δωρεάν αντικατάσταση την επόμενη διαθέσιμη ημερομηνία παράδοσης ή θα σας επιστρέψουμε την πλήρη τιμή της παραγγελίας σας εντός 3 ημερών. Λάβετε υπόψη ότι οι τράπεζες ενδέχεται να χρειαστούν επιπλέον 3-5 ημέρες για να επιστρέψουν το ποσό στην κάρτα σας.

Επιστροφές
Παρακαλούμε κατανοήστε ότι λόγω της ευπαθούς φύσης των λουλουδιών, δεν μπορούμε να δεχτούμε επιστροφές για αυτά τα προϊόντα. Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε οποιοδήποτε αξεσουάρ, μπορείτε να το κάνετε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία υποβάλατε την παραγγελία σας και θα σας επιστρέψουμε την τιμή που πληρώσατε για τα προϊόντα μαζί με το τυπικό κόστος παράδοσης για αυτά τα προϊόντα. Θα χρειαστεί να πληρώσει τυχόν έξοδα που σχετίζονται με την επιστροφή των προϊόντων.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ

Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών του «Alpha e-Commerce» της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.2 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer – SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι να φτάσει στον παραλήπτη της, ο οποίος θα μπορεί να τις αποκωδικοποιήσει χρησιμοποιώντας το κατάλληλο κλειδί.

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΛΟΥΛΟΥΔΙΟΥ

Όλα τα λουλούδια υπόκεινται σε διαθεσιμότητα. Σε περίπτωση οποιασδήποτε δυσκολίας προμήθειας ή εάν τα λουλούδια που έχουμε λάβει από τους καλλιεργητές μας που χρειάζονται για την παραγγελία σας δεν πληρούν τα υψηλά ποιοτικά μας πρότυπα, διατηρούμε το δικαίωμα, κατά την κρίση μας, να αντικαταστήσουμε οποιοδήποτε προϊόν με ένα εναλλακτικό προϊόν παρόμοιου στυλ και ισοδύναμης (ή μεγαλύτερης) αξίας και ποιότητας. Εάν δεν μπορέσουμε για οποιονδήποτε λόγο να πραγματοποιήσουμε μια ικανοποιητική αντικατάσταση, θα κάνουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων της τιμής της παραγγελίας σας όπως παραπάνω.

ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΕΡΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΜΑΣ

Δυσμενείς καιρικές συνθήκες
Οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες ενδέχεται να εμποδίσουν την παράδοση των παραγγελιών μέχρι την ώρα που ζητήθηκε ή και καθόλου. Όπως ορίζεται παραπάνω, σε τέτοιες περιπτώσεις, η ευθύνη μας απέναντί σας θα περιοριστεί στην τιμή των αγαθών που δεν παραδόθηκαν και στο κόστος παράδοσης.

Λόγοι Ανωτέρας βίας
Η THE SECRET GARDEN δεν ευθύνεται για καθυστερημένη ή μη παράδοση οποιασδήποτε παραγγελίας, εάν η καθυστέρηση ή η αποτυχία οφείλεται σε οποιοδήποτε από τα ακόλουθα: (i) Πράξεις του Θεού, (ii) ξέσπασμα εχθροπραξιών, ταραχές, πολιτικές αναταραχές, τρομοκρατικές ενέργειες, (iii) η πράξη οποιασδήποτε κυβέρνησης ή αρχής (συμπεριλαμβανομένης της άρνησης ή ανάκλησης οποιασδήποτε άδειας ή συναίνεσης), (iv) πυρκαγιά, έκρηξη, πλημμύρα, ομίχλη ή δυσμενείς καιρικές συνθήκες, (v) διακοπή ρεύματος, βλάβη τηλεπικοινωνιακών γραμμών, αστοχία ή βλάβη εγκαταστάσεων, μηχανημάτων ή οχημάτων, (vi) αθέτηση υποχρεώσεων προμηθευτών, υπεργολάβων ή εταίρων παράδοσης, (vii) κλοπή, κακόβουλη ζημιά, απεργία, κλείδωμα ή βιομηχανική ενέργεια οποιουδήποτε είδους και (viii) οποιαδήποτε άλλη αιτία ή περίσταση πέρα από τον εύλογο έλεγχο του THE SECRET GARDEN.

ΕΥΘΥΝΗ ΜΑΣ

Εκτός από όσα προβλέπονται προηγουμένως, ενώ θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να διασφαλίσουμε ότι η υπηρεσία THE SECRET GARDEN είναι αδιάκοπη και χωρίς σφάλματα, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε γι’ αυτό και, ως εκ τούτου, δεν φέρουμε καμία ευθύνη για οποιαδήποτε διακοπή της υπηρεσίας THE SECRET GARDEN και θα απαλλαγούμε από τις υποχρεώσεις μας σύμφωνα με αυτούς τους Όρους και Προϋποθέσεις σε περίπτωση οποιασδήποτε αιτίας πέρα από τον εύλογο έλεγχό μας που καθιστά αδύνατη ή μη πρακτική την παροχή της υπηρεσίας THE SECRET GARDEN.

Η THE SECRET GARDEN δεν θα είναι υπεύθυνη για (i) ζημίες που δεν προκλήθηκαν από οποιαδήποτε παραβίαση εκ μέρους μας, ή (ii) οποιαδήποτε επιχειρηματική ζημία (συμπεριλαμβανομένης της απώλειας κερδών, εσόδων, συμβολαίων, αναμενόμενων οικονομιών, δεδομένων, υπεραξίας ή σπατάλης δαπανών) , ή (iii) τυχόν έμμεσες ή επακόλουθες απώλειες που δεν ήταν προβλέψιμες τόσο για εσάς όσο και για εμάς όταν ξεκινήσατε να χρησιμοποιείτε το THE SECRET GARDEN.

Δεν θα θεωρηθούμε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε καθυστέρηση ή αδυναμία συμμόρφωσης με τις υποχρεώσεις μας υπό αυτές τις συνθήκες, εάν η καθυστέρηση ή η αποτυχία προκύψει από οποιαδήποτε αιτία που είναι πέρα από τον εύλογο έλεγχό μας.

Τίποτα σε αυτούς τους όρους δεν περιορίζει ή αποκλείει την ευθύνη μας για δόλιες δηλώσεις που έγιναν από εμάς ή για θάνατο ή σωματική βλάβη που προκλήθηκε από αμέλεια ή δόλο μας. Επιπλέον, τίποτα σε αυτούς τους Όρους και Προϋποθέσεις δεν επηρεάζει τα νόμιμα δικαιώματά σας.

ΓΕΝΙΚΑ

Διατηρούμε το δικαίωμα να συμπληρώνουμε και να τροποποιούμε τους Όρους και τις Προϋποθέσεις βάσει των οποίων επιτρέπεται η πρόσβαση στον ιστότοπο THE SECRET GARDEN ή/και στην υπηρεσία THE SECRET GARDEN από καιρό σε καιρό. Θα δημοσιεύσουμε οποιεσδήποτε αλλαγές στον ιστότοπο THE SRECRET GARDEN και είναι δική σας ευθύνη ως πελάτης να εξετάζετε τους Όρους και τις Προϋποθέσεις κάθε φορά που αποκτάτε πρόσβαση στην υπηρεσία THE SECRET GARDEN ή στον ιστότοπο THE SECRET GARDEN. Οι αλλαγές θα τεθούν σε ισχύ πέντε (5) ώρες μετά τη δημοσίευση οποιασδήποτε τέτοιας αλλαγής και όλες οι επόμενες συναλλαγές μεταξύ εσάς και εμάς θα είναι σύμφωνα με τους νέους Όρους και Προϋποθέσεις

Επιπλέον, διατηρούμε το δικαίωμα να αναστείλουμε, να περιορίσουμε ή να τερματίσουμε την πρόσβαση στον ιστότοπο THE SECRET GARDEN ή/και στις υπηρεσίες THE SECRET GARDEN για οποιονδήποτε λόγο ανά πάσα στιγμή. Θα προσπαθήσουμε να περιορίσουμε τη συχνότητα και τη διάρκεια οποιασδήποτε τέτοιας αναστολής ή περιορισμού και θα σας ειδοποιήσουμε εάν αυτό θα επηρεάσει οποιαδήποτε τρέχουσα συνδρομή.

Αυτοί οι Όροι και Προϋποθέσεις θα θεωρείται ότι περιλαμβάνουν όλες τις άλλες ειδοποιήσεις, πολιτικές, αποποιήσεις ευθυνών και άλλους όρους που περιέχονται στον ιστότοπο THE SECRET GARDEN, υπό την προϋπόθεση ότι σε περίπτωση σύγκρουσης μεταξύ οποιωνδήποτε άλλων ειδοποιήσεων, πολιτικών, δηλώσεων αποποίησης ευθυνών και άλλων όρων, οι παρόντες Όροι και Οι προϋποθέσεις θα υπερισχύουν. Εάν κάποιος από αυτούς τους Όρους και Προϋποθέσεις κριθεί άκυρος ή ανεφάρμοστος, οι υπόλοιπες διατάξεις θα παραμείνουν σε πλήρη ισχύ.

Ένα άτομο που δεν είναι συμβαλλόμενο μέρος στη συμφωνία μεταξύ εσάς και εμάς δεν έχει κανένα δικαίωμα να επιβάλει οποιονδήποτε από τους Όρους και Προϋποθέσεις.

Σε σχέση με δόλια ψευδή δήλωση, αυτή η συμφωνία (συμπεριλαμβανομένων τυχόν εγγράφων και μέσων που αναφέρονται στο παρόν) αντικαθιστά όλες τις προηγούμενες δηλώσεις, ρυθμίσεις, συνεννοήσεις και συμφωνίες μεταξύ εσάς και εμάς (είτε γραπτές είτε προφορικές) και ορίζει ολόκληρη τη συμφωνία και τη συνεννόηση μεταξύ σας και μας σχετικά με το αντικείμενο του παρόντος.

Η αγορά σας θα θεωρηθεί ότι πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα. Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις διέπονται και ερμηνεύονται σύμφωνα με το Ελληνικό Δίκαιο και τα μέρη συμφωνούν να υπαχθούν στη μη αποκλειστική δικαιοδοσία των ελληνικών δικαστηρίων.

Σας ευχαριστούμε για την παραγγελία σας και ελπίζουμε ότι η εμπειρία THE SECRET GARDEN θα είναι ευχάριστη.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ SECRET GARDEN

ΟΛΥΜΠΟΥ 3 ΜΑΡΟΥΣΙ 15123

ΤΟ POP UP ΜΑΓΑΖΙ

ΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΩΝ 220 ΝΕΟ ΨΥΧΙΚΟ 15452